Tytuł projektu:
Wejście na rynek Niemiec i Włoszech z produktem stalowych silosów przez firmę GIULIO Juliusz Awiżeń
Cel i planowany efekt projektu:
Firma oczekuje, że w wyniku realizacji internacjonalizacji:
1) pozyska nowe rynki zagraniczne w postaci Niemiec i Włoch;
2) zwiększy przychody o co najmniej o 20% w ciągu 18 miesięcy od zakończenia projektu;
3) rozwinie działalność, dzięki nowym doświadczeniom nabytym poprzez współpracę gospodarczą o charakterze międzynarodowym;
4) uzyska wzrost dochodów, który z kolei pozwoli na nowe inwestycje w infrastrukturę oraz dalszy rozwój potencjału usługowego;
5) nawiąże nowe kontakty międzynarodowe, co pozwoli na dalszą ekspansję zagraniczną na nowe rynki.
Mierzalne efekty realizacji projektu:
– Liczba przygotowanych do wdrożenia modeli biznesowych internacjonalizacji – 1;
– Liczba nowych rynków (krajów), na których wnioskodawca osiągnął gotowość do rozpoczęcia sprzedaży produktów – 2;
– Liczba zorganizowanych kanałów dystrybucji, które będą realizowane na rynkach docelowych – 8.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi – 577 977,00 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt siedem złotych 00/100 )
Wkład Funduszy Europejskich:
Dofinansowanie projektu stanowiące pomoc de minimis – 399 415,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta piętnaście złotych 00/100)
Termin realizacji:
01.01.2021 – 01.01.2022