Tytuł projektu:
Wejście na rynek Niemiec i Włoszech z produktem stalowych silosów przez firmę GIULIO Juliusz Awiżeń
Cel i planowany efekt projektu:
Firma oczekuje, że w wyniku realizacji internacjonalizacji:
1) pozyska nowe rynki zagraniczne w postaci Niemiec i Włoch;
2) zwiększy przychody o co najmniej o 20% w ciągu 18 miesięcy od zakończenia projektu;
3) rozwinie działalność, dzięki nowym doświadczeniom nabytym poprzez współpracę gospodarczą o charakterze międzynarodowym;
4) uzyska wzrost dochodów, który z kolei pozwoli na nowe inwestycje w infrastrukturę oraz dalszy rozwój potencjału usługowego;
5) nawiąże nowe kontakty międzynarodowe, co pozwoli na dalszą ekspansję zagraniczną na nowe rynki.
Mierzalne efekty realizacji projektu:
– Liczba przygotowanych do wdrożenia modeli biznesowych internacjonalizacji – 1;
– Liczba nowych rynków (krajów), na których wnioskodawca osiągnął gotowość do rozpoczęcia sprzedaży produktów – 2;
– Liczba zorganizowanych kanałów dystrybucji, które będą realizowane na rynkach docelowych – 8.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi – 577 977,00 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt siedem złotych 00/100 )
Wkład Funduszy Europejskich:
Dofinansowanie projektu stanowiące pomoc de minimis – 399 415,00 PLN (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy czterysta piętnaście złotych 00/100)
TERMIN REALIZACJI
01.01.2021 – 01.01.2022
Tytuł projektu:
Ekspansja przedsiębiorstwa GIULIO Juliusz Awiżeń na rynek amerykański i brytyjski promująca produkt w postaci taśmociągów.
Cel i planowany efekt projektu:
Firma oczekuje, że w wyniku realizacji internacjonalizacji:
- Pozyska nowe rynki zagraniczne w postaci Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
- Zwiększy przychody działalności o co najmniej 20% w ciągu 18 miesięcy od zakończenia projektu.
- Rozwinie działalność, dzięki nowym doświadczeniom nabytym poprzez współpracę gospodarczą o charakterze międzynarodowym.
- Uzyska wzrost dochodów, który z kolei pozwoli na nowe inwestycje w infrastrukturę oraz dalszy rozwój potencjału usługowego.
- Nawiąże nowe kontakty międzynarodowe, co pozwoli na dalszą ekspansję zagraniczną na nowe rynki.
Mierzalne efekty realizacji projektu:
– Liczba przygotowanych do wdrożenia modeli biznesowych internacjonalizacji – 1;
– Liczba nowych rynków (krajów), na których wnioskodawca osiągnął gotowość do rozpoczęcia sprzedaży produktów – 2;
– Liczba zorganizowanych kanałów dystrybucji, które będą realizowane na rynkach docelowych – 1.
Wartość projektu:
Całkowita wartość projektu wynosi – 711 801,00 PLN (słownie: siedemset jedenaście tysięcy osiemset jeden złotych 00/100 )
Wkład Funduszy Europejskich:
Dofinansowanie projektu stanowiące pomoc de minimis – 491 895,00 PLN (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt jeden tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 00/100)
TERMIN REALIZACJI
27.11.2021 – 31.10.2023